|
|
|
آیا از نحوه ارائه این خدمت رضایت دارید؟
|
|
|
|
نحوه درخواست خدمت
|
|
|
|
میزان رضایت از نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار
|
|
|
|
میزان رضایت از نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای درخواست خدمت
|
|
|
|
میزان رضایت از نحوه ارائه خدمت براساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی
|
|
|
|
میزان رضایت از نحوه رفتار و پاسخگویی مسئول مربوطه در مراجعه تلفنی یا حضوری
|
|
|
|
میزان رضایت از امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت در مراجعه حضوری
|
|
|
|
میزان رضایت از بموقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات ، نظرات و پیشنهاد های شما
|
|
|
|
میزان رضایت از راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواست ها در روند دریافت خدمت
|
|
|
|
تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای درخواست خدمت
|
|
|
|
|
ارسال
|