جمعه, 31 فروردين 1403
  • ساعت : ۱۳:۱۲
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ 
  • تعداد بازدید : 598
در سالن ميلاد سازمان حفظ نباتات برگزار شد
ستاد ملی مدیریت بیماری ویروسی روگوز قهوه ای میوه گوجه فرنگی
اولين جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری ویروسی روگوز قهوه ای میوه گوجه فرنگی به رياست دکتر رنجبر اقدم رئیس سازمان حفظ نباتات کشور در سالن میلاد سازمان برگزارشد.

اولين جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری ویروسی روگوز قهوه ای میوه گوجه فرنگی به رياست  دکتر رنجبر اقدم رئیس سازمان حفظ نباتات کشور در سالن میلاد برگزارشد.

 

به گزارش پايگاه اطلاع رسانی سازمان حفظ نباتات کشور در اين نشست معاون قرنطینه و بهداشت گیاهی سازمان،معاون کنترل آفات سازمان ،رییس موسسه تحقیقات گیاهپزشکی کشور ، معاون موسسه تحقیقات ثبت گواهی بذر و نهال کشور، معاون پژوهش، فناوری و انتقال یافته های موسسه تحقیقات گیاه پزشکی، مدیرکل دفتر پیش اگاهی و کنترل عوامل خسارتزا ، مدیر تهیه وتدوین ضوابط، استاندارد ها و برنامه های کنترل سازمان ،سرپرست اداره کل قرنطینه،مدیرکل دفتر امور حقوقی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، مدیرکل دفتر پایش و تحلیل خطر سازمان محقق بخش ویروس شناسی موسسه تحقیقات گیاهپزشکی و مدیران و کارشناسان مرتبط حضور داشتند .

=2.jpg

در این نشست دکتر رنجبر رئیس سازمان حفظ نباتات کشور با اشاره به اهمیت این بیماری به تاریخچه و اهمیت این بیماری اشاره کرد و گفت: باید تجربیات مدیریت این بیماری را به اشتراک بگذاریم تا بتوانيم آن را کنترل کنيم .

دکتر رنجبر با قدردانی از زحمات همکاران حفظ نباتات اظهار کرد: با اینکه به پایان سال نزدیک می شویم اما همکاران این سازمان با حضور در استانهای مختلف سلامت و امنیت غذایی محصولات کشاورزی را با دقت پیگیر هستند.

 

=4.jpg 

در ادامه مدیران بخش های مختلف به اظهار نظر پرداختند و راهکارهای مدیریت کنترل این بیماری را مطرح کردند.

گفتنی است مدیران حفظ نباتات استان ها بصورت وبیناری در این جلسه حضور داشتند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0