پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • ساعت : ۱۳:۴۶
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ 
  • تعداد بازدید : 99
next    /  3 prev
پیام مشترك سرپرست سازمان حفظ نباتات كشور و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدا، به نوبه خود فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مردم نجیب کشورمان به خصوص به حافظان امنیت غذایی کشور عزیزمان تبریک عرض می‌کنیم

سرپرست سازمان حفظ نباتات کشور و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان حفظ نباتات کشور در پیام مشترکی دهه فجر را تبریک گفتند. .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفظ نباتات کشور ، در این پیام مشترک آمده است.: ایام الله دهه مبارک فجر یادآور روزهای غرورآفرین حضور یکپارچه ملت همیشه در صحنه و سرافراز ایران در دفاع از ارزشها و آرمان های انقلاب می باشد، انقلابی بزرگ که با رهبری امام خمینی کبیر (ره) طومار استبداد و ظلم رژیم طاغوت را درهم پیچید و استقلال، آزادی و خودباوری را در کشور پایه گذاری نمود.

ایام پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر یادآور دورانی است که روح و جان ملت ایران عزیز و کشورهای مستضعف جانی تازه گرفت، سرسپردگی و مزدوری شاه به آمریکا شیطان بزرگ و بی توجهی و تحقیر مردم از سوی رژیم شاهنشاهی رنگ باخت و کاخ‌های پوشالی استبداد فروریخت، دهه فجر فرصتی بس گرانبها است تا ضمن پاسداشت ارزشهای امام، شهدا و انقلاب، بار دیگر به فرامین رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و با یاد آوری خدمات ارزشمند انقلاب اسلامی به مردم، به برکت دولت قوی و مردمی ایران، بذر امید، کار، تلاش و جهاد را نیز در جامعه بکاریم .

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حالی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی خود را جشن می‌گیرد که دولت قوی و مردمی ایران با اقتدار کشور را در مسیر پیشرفت و اقتدار قرار داده و ادامه این مسیر نیازمند وحدت، همدلی و انسجام مردم و مسئولان است تا از این طریق اهداف نظام به ثمر نشسته و مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه ایران طعم این توفیقات را بچشند . ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدا، به نوبه خود فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مردم نجیب کشورمان به خصوص به حافظان امنیت غذایی کشور عزیزمان تبریک عرض می‌کنیم

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0