جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۲/۱۸ 
  • تعداد بازدید : 289
next    /  2 prev
بازديد
بازدید مدیرآفات عمومی وهمگانی سازمان حفظ نباتات كشور از روند عملیات پایش و كنترل سن در استان اصفهان
مدیر آفات عمومی و همگانی سازمان حفظ نباتات کشور به همراه معاون حفظ نباتات اصفهان و کارشناس حفظ نباتات اصفهان و سایر همکاران استانی (در قالب گروه پایش ) در تاريخ 1400/2/11از روند عملیات پایش و کنترل سن غلات در مزارع استان بازدید نمودند.

مهندس سعید معین مدیر آفات عمومی و همگانی سازمان حفظ نباتات کشور در سفر به استان اصفهان از شهرستان های اصفهان،کاشان و شهرضا بازدید و از نحوه کارکرد و عملیات پایش و مبارزه با سن غلات دیدن کرد. در این بازدید،مسئول شبکه مراقبت درخصوص نحوه و سطح مبارزه با سن مادر توضیحات لازم را ارائه نمودند،هیئت بازرسی، بصورت تصادفی تعدادی ازمزارع گندم وجوسمپاشی شده را بصورت تخصصی راستی آزمایی نمودندکه نتایج بررسی نشان از مبارزه به موقع،فنی وتخصصی توسط شبکه مراقبت داشت ونتایج عملیات مبارزه با سن مادر در مزارع شهرستان را درسطح عالی و رضایت بخش ارزیابی کردند.

لازم به ذکر است تا تاریخ پانزدهم اردیبهشت ماه در بیش از 39000 هکتار از اراضی شهرستان‌های مناطق گرمسیری و معتدل و سردسیر مبارزه  باسن مادری و پوره انجام شده و مبارزه با قدرت و برنامه‌ریزی مناسب ادامه دارد.

خوشبختانه با برنامه‌ریزی و فعالیت اکیپ‌های شبکه مراقب، مبارزه با علف‌های هرز نیز در بیش از هفتاد و دو هزار هکتار در مناطق مختلف استان به خوبی انجام شده و در حال انجام است. همچنین پایش و مبارزه به صورت شبانه روزی ادامه دارد.

در ادامه بازدید ها از سم پاشی مزارع در خصوص آفت ملخ  در شهرستان کاشان نیز بازدید به عمل آمد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0