جمعه, 31 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ 
  • تعداد بازدید : 231
پیام ریاست سازمان به مناسبت فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس
رییس سازمان حفظ نباتات كشور در پیامی فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارك رمضان و روز قدس را گرامیداشت
روز قدس، روز اعلام همبستگی با آرمان فلسطین، روز شادی مومنان و نا امیدی دشمنان اسلام است. این روز مقدس، یادآور حماسه‌ای ماندگار، فریادی بی‌کرانه و مظلومیتی بی‌مرز است، در این روز است که پیوند انقلاب اسلامی، مسلمانان جهان و مقاومت در برابر اسرائیل و آمریکا برقرار می شود .درحقیقت یوم الله قدس نماد وحدت جهان اسلام ونقطه عزت وکرامت مسلمانان است.

اينك و بار دگر در آستانه روز جهانی قدس قرار گرفته ایم. روزی به یادگار مانده از امام بزرگوارمان، که همواره بر مظلومیت ملت فلسطین دل می‌سوزاند، نسبت به خطر سهمگین صهیونیسم و اسرائیل برای اسلام و منطقه هشدار می‌داد و این اصل مهم را به همه می‌آموخت که مقاومت در برابر اشغالگران متجاوز ما را به مقصد نهایی و پیروزی می‌رساند؛  آخرین جمعه ماه مبارک رمضان (روزقدس) روزی حماسی برای مبدل شدن هم زبانی به همدلی و همراهی و عهد و پیمان ما برای آزادی فلسطین و دفع و رفع تجاوز و اشغال تجدید گردد.

اینجانب با آرزوی قبولی طاعات و عبادات کلیه مسلمین جهان و همکاران عزیز سازمان حفظ نباتات ، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت و در راس آنان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تفکر استکبارستیزی و حمایت از مظلومان جهان را بر خود وظیفه می دانم

 انشاالله به زودی شاهد سرفرازی این حماسه ماندگار در سایه برافراشته شدن حکومت مهدوی (عج) خواهیم بود.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0