سه‌شنبه, 28 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ 
  • تعداد بازدید : 474
next    /  4 prev
نشست صميمی رئیس سازمان حفظ نباتات کشور با خانواده شهدا و ایثارگران
به منظور تجلیل از همسران و مادران شهید و ایثارگران سازمان حفظ نباتات كشور، صبح امروز مورخ 99/12/6 نشستی صمیمی برگزار گردید.
رییس سازمان حفظ نباتات کشور :دلیل پیروزی رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی، بی اعتنایی به دنیا و سبقت گرفتن در ایثار در راه دین و پایداری و عظمت کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی بود .

به مناسبت فرارسیدن ولادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) و روز پدر و در راستای تجلیل از همسران و مادران شهید، به همت امور ایثارگران سازمان، نشستی بین رییس سازمان  و  ایثارگران  ،نماینده محترم ولی فقیه و معاونت توسعه سازمان حفظ نباتات کشور  در سالن غدیر این سازمان برگزار گردید. 
مجیدی مسئول امور ایثارگران ضمن تبریک اعیاد پیش رو از ریاست  سازمان، به دلیل اهتمام و نگاه ویژه به مقوله ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قدردانی نمود. 
سپس حجت الاسلام کاشی نماینده ولی فقیه ضمن تبریک میلاد حضرت علی (ع) به حفظ کرامت و جایگاه ایثارگران در روایات، احادیث و قرآن پرداخت. 
معاون توسعه سازمان هم آمادگی همه جانبه معاونت توسعه مدیریت و منابع را جهت اعتلای فرهنگ گذشت و ایثار اعلام کرد.
در ادامه ایثارگران سازمان با ابراز تشکر از مجموعه مدیریت سازمان به ویژه ریاست محترم به دلیل دغدغه  مندی وی نسبت به ایثارگران،  آمادگی خود در راستای اعتلای جایگاه سازمان و اهداف سازمانی اعلام کردند.
 در ادامه رییس سازمان حفظ نباتات کشور  با اشاره به اتکا نظام به نیروی بسیج همگانی در برابر قدرت نظامی کشور عراق وکمک های همه جانبه کشورهای منطقه، اروپا و آمریکا از کشور عراق در هشت سال جنگ تحمیلی دلیل پیروزی در جنگ را  روحیه بی اعتنایی رزمندگان اسلام به دنیا و سبقت گرفتن در ایثار  در راه دین و پایداری و عظمت کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی دانسته و برای این قشر فرهیخته آرزوی سلامتی و پایداری نمود.
 در پایان این نشست صمیمی ، با اهدا لوح  از ایثارگران سازمان تقدیر به عمل آمد. 

امتیاز :  ۴.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0