شنبه, 1 ارديبهشت 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ 
  • تعداد بازدید : 661
next    /  2 prev
آئين تکريم همکاران فرزند شهيد و ايثارگر در سازمان حفظ نباتات
آئین تكریم همكاران فرزند شهید و ایثارگر در سازمان حفظ نباتات
همزمان با هفته دفاع مقدس نشست صميمانه ای با حضور مهندس چنگلوايی ، رئيس سازمان حفظ نباتات و همچنين حجت الاسلام دکتر بيت اللهی مسئول محترم حوزه نمايندگی ولی فقيه در سازمان و جمعی از مديران با همکاران فرزند شهيد و ايثارگر شاغل در سازمان حفظ نباتات برگزار شد.

در اين ديدار صميمانه در ابتدا حجت الاسلام دکتر بيت اللهی ضمن سخنانی با اشاره به صبر و استقامت و مقاومت خانواده شهدا و جانبازان گرانقدر در سالهای دفاع مقدس و پس از آن از اهتمام و توجه رياست سازمان به ارتباط با همکاران عزيزی که جزو خانواده شهدا و ايثارگران هستند قدردانی نموده و برگزاری جلسات مستمر با اين عزيزان را مورد تأکيد قرار داد .

در ادامه اين جلسه مهندس چنگلوایی ، رياست محترم سازمان نيز ضمن عرض تبريک هفته دفاع مقدس ، از اقدامات روسا و مديران پيشين سازمان در توجه به خانواده ها و همکاران فرزند شهيد و ايثارگر تقدير و تشکر نمود و اظهار اميدورای کرد که فرزندان شاهد و ايثارگری که در مجموعه سازمان حضور دارند بتوانند با تلاش و بالندگی بيش از پيش و به مدارج علمی و تخصصی بالاتر دست يافته و زمينه ارتقاء شغلی آنان فراهم گردد.

وی خاطر نشان کرد نگاه مديريتی سازمان بر اين است که حداکثر استفاده از توانايی فرزندان شهدا و ايثارگرانی که همکار سازمان هستند گرديده و در زمانی که بين اين عزيزان و ساير همکاران شرايط مساوی در احراز پست و ارتقاء شغلی وجود داشته باشد اولويت با خانواده شهدا و ايثارگران است .

مهندس چنگلوايی در ادامه سخنان خود توجه بيش از پيش به گراميداشت ياد شهدا و رسيدگی به مشکلات و شغل خانواده شهدا و ايثارگران را مورد تأکيد قرار داد و برگزاری اين چنينی و ديدار با خانواده محترم شهدا را در طول مناسبت های مختلف ، از وظايف مديريتی خود و ساير مديران مجموعه بر شمرد.

در ادامه اين جلسه تعدادی از همکاران فرزند شهيد پاره ای ازمشکلات و درخواست های خود در حوزه کاری را با رياست سازمان مطرح نمودند و نيز از توجه مهندس چنگلوايی در اعتماد به جوانان و خصوصاً فرزندان شهدا در انتصابات تشکر و قدردانی نمودند.

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0