Thursday, March 28, 2024
  • time : 00:00
  • Date : Sat Jan 04, 2020
  • item visited : 1003
پیام نماینده ولی فقیه در سازمان حفظ نباتات به مناسبت شهادت سردار سلیمانی
حجت الاسلام دكتر بیت اللهی نماینده ولی فقیه در سازمان حفظ نباتات با صدور پیامی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.
متن پیام نماینده ولی فقیه در سازمان حفظ نباتات به مناسبت شهادت سردار سلیمانی به شرح زير است :

و لا تحسبن الذين قتلوا فی سبيل الله أمواتا بل أحياء عند ربهم يرزقون

شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام ، اسوه ايمان و اخلاص و شجاعت و ولايتمداری ، سردار سپهبد حاج قاسم سليمانی و تعدادی از همرزمان ايشان را به پيشگاه حضرت ولی عصر (عج) ، رهبر معظم انقلاب اسلامی خانواده محترم و دوستداران انقلاب اسلامی در جای جای جهان و همه ملت ايران و همکاران سازمان تسليت می گويم.

او نمونه ی برجسته ای از تربيت شدگان اسلام و مکتب امام خمينی بود ، او همه ی عمر خود را به جهاد در راه خدا گذرانيد .شهادت پاداش تلاش بی وقفه ی او در همه ی اين ساليان بود (رهبر معظم انقلاب اسلامی)

اگر دولت و حاکميت بدطينت آمريکا تصور کنند با شهادت اين سردار شجاع کار به پايان رسيده است ، زهی خيال باطل! چرا که شهادت هنر مردان خداست و آنچه تا کنون موجب پايداری و استقامت درخت تنومند و پربار نظام جمهوری اسلامی شده خون پاک همين شهيدان راه حق و حقيقت است . بی ترديد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سليمانی آغاز حرکتی است که مبارزه و مقابله با آمريکا در همه زمينه های نظامی ، سياسی ، بين المللی و علمی و فناوری را بسيار افزونتر از قبل می کند و انقلاب اسلامی را يک گام به جلوتر می برد.

ملت ايران ياد و نام شهيد عالی مقام سردار سپهبد حاج قاسم سليمانی و شهدای همراه او بويژه مجاهد بزرگ جهان اسلام جناب آقای ابومهدی المهندس را بزرگ خواهند داشت.

 

 

Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    6.1.7.0
    V6.1.7.0